Crystal Bohemia Skleněná váza Christie II 205 mm

Kód: V09007
Akce
Neohodnoceno
Výrobce: Crystal Bohemia
320 Kč –10 %
Crystal Bohemia Skleněná váza Christie II 205 mm
320 Kč –10 % 288 Kč / ks 238 Kč bez DPH
Můžeme doručit do:
26.4.2018
Skladem (10 ks)

Malá skleněná váza z olovnatého křišťálového skla. Dodávána v tmavomodré dárkové krabičce. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

POPIS PRODUKTU
Malá skleněná váza z olovnatého křišťálového skla s klasickou lisovanou dekorací. Váza je určena na malou kytici nebo jednoduchou dekoraci. Výrobce, sklárny Crystal Bohemia Poděbrady mají více jak stoletou historii výroby olovnatého křišťálového skla. Křišťálové sklo s minimálním obsahem olova 24 % se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transarentnosti a brilance skla. Sklo je krásně lesklé a průhledné. Ochranná známka Bohemia garantuje původ výrobku. Váza je balena v modré dárkové krabici. 

SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- malá váza z křišťálového skla
- klasický dekor na těle vázy 
- sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance skla
- ochranná známka Bohemia
- dodáváno v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek

Doplňkové parametry

Kategorie: Vázy
Hmotnost: 1.1 kg
Druh skla: automatická výroba
Materiál: olovnaté křišťálové sklo
Průměr: 98 mm
Výška: 205 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.