Nejčastější otázky

1.    Jak je zboží zabaleno a ošetřeno proti poškození při přepravě?
Křehké kusy balíme do jemného balicího papíru a originální krabici poté do bublinkové fólie.  Pokud položka není dodávána v originální krabici, obalíme ji pevným kartónovým papírem. Vše vkládáme do přepravního obalu. Jako přepravní obal používáme větší použité kartonové krabice.  Jednotlivé položky prokládáme silnou bublinkovou folií nebo vzduchovými polštářky. Děláme maximum proto, aby k Vám zboží dorazilo v pořádku. Na přepravní krabici je samolepka: Pozor sklo!!! Zabalení zboží máte u nás zcela zdarma.

2.    Kdy můžu stornovat objednávku?
Objednávku můžete stornovat do vlastní expedice zboží. Pak již storno není možné z důvodu, že je zboží již zabaleno nebo předáno přepravci. 

3.    Jak si můžu přiobjednat zboží k již odeslané objednávce?
Stačí zavolat na číslo: (+420) 581 332 455 nebo napsat požadavek na e-mail info@sklenenyshop.cz. Doobjednávku je nutné udělat obratem od odeslání původní objednávky, protože zboží vždy co nejrychleji expedujeme, balíme a připravujeme k odeslání. Pokud je zboží zabaleno, doobjednávka zboží již není možná a je zapotřebí zadat zcela novou objednávku.

4.    Kam vepsat zadání pískování?
Zadání pískování uvádíte do poznámky k objednávce. Ta je umístěna v posledním kroku nákupního košíku, tam kde vyplňujete svoji adresu. 
zadani piskovani

5.    Nepřišlo mi potvrzení o přijetí objednávky
Častým důvodem tohoto problému je vyřazení zprávy z Vaší pošty do spamu. Předtím než budete podnikat další kroky, zkontrolujte si spamovou složku. Nejčastějším důvodem neobdržení potvrzení přijetí objednávky je překlep v e-mailu, který znemožní doručení zprávy. O vráceném e-mailu se dozvíme a budeme Vás kontaktovat telefonicky, za účelem ověření e-mailu. Vrácenou zprávu Vám pak přepošleme. Občas se stává, že zákazníci v posledním kroku košíku, kde se nachází tlačítko "odeslat objednávku" nedokončí objednávku. V tomto případě doporučujeme, ověřit si přijetí objednávky telefonicky   nebo   e-mailem. 

6.    Chci vrátit zboží, jak mám postupovat?
Pokud nejste se zbožím spokojeni, máte právo odstoupit od kupní smlouvy a vrátit jej v prodloužené lhůtě 30 dnů od převzetí zásilky. Odstoupení od smlouvy zaregistrujete v jednoduchém online formuláři. Pokud jste běžným spotřebitelem máte možnost vrátit zboží na naše náklady. V tomto případě si při registraci vybíráte z možnosti svozu z adresy nebo odnosu na výdejní místo. Pokud jste do objednávky uvedli IČO, zboží vracíte na vlastní náklady.

7.    Zboží mi přišlo poškozené, jak mám postupovat?
V případě poškození zboží způsobené dopravou, zaregistrujte případ do 3 dnů od převzetí zásilky v jednoduchém online formuláři. K vyřízení reklamace je nezbytná fotodokumentace poškozené zásilky, která se skládá z fotky přepravní krabice ze dvou stran včetně adresního štítku a štítku pozor křehké, fotky uložení zboží v přepravní krabici a výplně balíku, zabalení poškozeného zboží, samotné poškozené zboží. Po zaregistrování případu a doložení fotodokumentace vám bude zboží obratem nahrazeno. 

8. Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?
Zaregistrujte reklamaci prostřednictvím jednoduchého online formuláře. Doporučujeme k reklamaci přiložit fotku vady. Většinu reklamací jsme schopni vyřídit bez nutnosti zasílat zboží zpět. Po registraci případu vás budeme dále informovat o vyřízení reklamace. 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Nevadí. Napište nám a my Vám obratem odpovíme :)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení