Nejčastější otázky

1.    Jak je zboží zabaleno a ošetřeno proti poškození při přepravě?
Křehké kusy balíme do jemného balicího papíru a originální krabici poté do bublinkové fólie.  Pokud položka není dodávána v originální krabici, obalíme ji pevným kartónovým papírem. Vše vkládáme do přepravního obalu. Jako přepravní obal používáme větší použité kartonové krabice.  Jednotlivé položky prokládáme střiží z kartonového papíru. Děláme maximum proto, aby k Vám zboží dorazilo v pořádku. Na přepravní krabici je samolepka: Pozor sklo!!! Zabalení zboží máte u nás zcela zdarma.

2.    Kdy můžu stornovat objednávku?
Objednávku můžete stornovat do vlastní expedice zboží. Pak již storno není možné z důvodu, že je zboží již zabaleno nebo předáno přepravci. 

3.    Jak si můžu přiobjednat zboží k již odeslané objednávce?
Stačí zavolat na číslo: (+420) 581 332 455 nebo napsat požadavek na e-mail info@sklenenyshop.cz.  Doobjednávku je nutné udělat obratem od odeslání původní objednávky, protože zboží vždy co nejrychleji expedujeme, balíme a připravujeme k odeslání. Pokud je zboží zabaleno, doobjednávka zboží již není možná a je zapotřebí zadat zcela novou objednávku.

4.    Lze u Vás objednat i zboží, které nemáte v sortimentu?
Napište nám dotaz na: info@sklenenyshop.cz  a my Vám odpovíme, jestli je možné Vaše přání splnit. Požadované zboží musí být od výrobce, jehož zboží máme v sortimentu. Následně se objednávají pouze celá balení a ne kusy.

5.    Jaká je dostupnost sortimentu na prodejně, liší se ceny na prodejně od těch na e-shopu?
Na prodejně v Přerově máme ihned k odběru vše co je na eshopu uvedeno „skladem“. K prodejně je přidružen sklad, takže příprava zboží je velmi rychlá. Pokud máte cestu kolem, můžete se u nás zastavit, zboží si prohlédnout a zakoupit. Ceny se nijak neliší od těch internetových. Pokud máte již vybráno, doporučujeme provést objednávku, abychom Vám zboží zarezervovali.

6.    Nepřišlo mi potvrzení o přijetí objednávky
Častým důvodem tohoto problému je vyřazení zprávy z Vaší pošty do spamu. Předtím než budete podnikat další kroky, zkontrolujte si spamovou složku. Nejčastějším důvodem neobdržení potvrzení přijetí objednávky je překlep v e-mailu, který znemožní doručení zprávy. O vráceném e-mailu se dozvíme a budeme Vás kontaktovat telefonicky, za účelem ověření e-mailu. Vrácenou zprávu Vám pak přepošleme. Občas se stává, že zákazníci v posledním kroku košíku, kde se nachází tlačítko "odeslat objednávku" nedokončí objednávku. V tomto případě doporučujeme, ověřit si přijetí objednávky telefonicky   nebo   e-mailem. 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Nevadí. Napište nám a my Vám obratem odpovíme :)