Změna adresy provozovny na Skleněný shop cz, U Výstaviště 10, 750 02 Přerov

Nejčastější otázky

1.    Jak je zboží zabaleno a ošetřeno proti poškození při přepravě?
Jednotlivé kusy balíme do jemného balicího papíru a originální krabici poté do bublinkové fólie.  Pokud položka není dodávána v originální krabici, obalíme ji pevným kartónovým papírem. Vše vkládáme do přepravní ho obalu. Jako přepravní obal používáme větší použité kartonové krabice.  Jednotlivé položky prokládáme kartonovým papírem. Děláme maximum proto, aby k Vám zboží dorazilo v pořádku. Na přepravní krabici je samolepka: Pozor sklo!!! Zabalení zboží máte u nás zcela zdarma.

2.    Jaké množství zboží máte skladem?
Pokud je na kartě produktu dostupnost „Skladem“, máme skladem minimálně 2 a více balení nebo kusů v závislosti na tom, zda položku prodáváme po baleních nebo kusech. U frekventovaných položek máme skladem až 16 balení.  Zajímá-li Vás konkrétní množství, zavolejte nám nebo napište dotaz k produktu.  Pokud je k dispozici poslední balení/ks  je tato skutečnost uvedena na kartě produktu. V případě potřeby většího množství nás kontaktujte. Skladová dostupnost „Objednáno“ znamená, že máme zboží již zajištěno u dodavatele, a bude v brzké době transportováno k nám. V případě dostupnosti „Zboží na cestě“ naskladňujeme nejpozději do dvou pracovních dnů.

3.    Jak si můžu přiobjednat zboží k již odeslané objednávce?
Stačí zavolat na číslo: 581 332 455 nebo napíšete požadavek na email info@sklenenyshop.cz.  Doobjednávku je nutné udělat obratem od odeslání původní objednávky, protože zboží vždy co nejrychleji expedujeme, balíme a připravujeme k odeslání. Pokud je zboží zabaleno, doobjednávka zboží již není možná a je zapotřebí zadat zcela novou objednávku.

4.    Lze u Vás objednat i zboží, které nemáte v sortimentu?
Napište nám dotaz na: info@sklenenyshop.cz  a my Vám odpovíme, jestli je možné Vaše přání splnit. Požadované zboží musí být od výrobce, jehož zboží máme v sortimentu. Následně se objednávají pouze celé balení a ne kusy.

5.    Jaká je dostupnost sortimentu na prodejně, liší se ceny na prodejně od těch na e-shopu?
Na prodejně v Přerově máme ihned k odběru vše co je na eshopu uvedeno „skladem“. K prodejně je přidružen sklad, takže příprava zboží je velmi rychlá. Pokud máte cestu kolem, můžete se u nás zastavit, zboží si prohlédnout a zakoupit. Ceny se nijak neliší od těch internetových. Pokud máte již vybráno, doporučujeme provést objednávku, abychom Vám zboží zarezervovali.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Nevadí. Napište nám a my Vám obratem odpovíme :)