Nejčastější otázky

1.    Jak je zboží zabaleno a ošetřeno proti poškození při přepravě?
Křehké kusy balíme do jemného balicího papíru a originální krabici poté do bublinkové fólie.  Pokud položka není dodávána v originální krabici, obalíme ji pevným kartónovým papírem. Vše vkládáme do přepravního obalu. Jako přepravní obal používáme větší použité kartonové krabice.  Jednotlivé položky prokládáme silnou bublinkovou folií nebo vzduchovými polšťářky. Děláme maximum proto, aby k Vám zboží dorazilo v pořádku. Na přepravní krabici je samolepka: Pozor sklo!!! Zabalení zboží máte u nás zcela zdarma.

2.    Kdy můžu stornovat objednávku?
Objednávku můžete stornovat do vlastní expedice zboží. Pak již storno není možné z důvodu, že je zboží již zabaleno nebo předáno přepravci. 

3.    Jak si můžu přiobjednat zboží k již odeslané objednávce?
Stačí zavolat na číslo: (+420) 581 332 455 nebo napsat požadavek na e-mail info@sklenenyshop.cz.  Doobjednávku je nutné udělat obratem od odeslání původní objednávky, protože zboží vždy co nejrychleji expedujeme, balíme a připravujeme k odeslání. Pokud je zboží zabaleno, doobjednávka zboží již není možná a je zapotřebí zadat zcela novou objednávku.

4.    Kam vepsat zadání pískování?
Zadání pískování uvádíte do poznámky k objednávce. Ta je umístěna v posledním kroku nákupního košíku, tam kde vyplňujete svoji adresu. 
zadani piskovani

5.    Jaká je dostupnost sortimentu na prodejně, liší se ceny na prodejně od těch na e-shopu?
Na prodejně v Přerově máme ihned k odběru vše co je na eshopu uvedeno „skladem“. K prodejně je přidružen sklad, takže příprava zboží je velmi rychlá. Pokud máte cestu kolem, můžete se u nás zastavit, zboží si prohlédnout a zakoupit. Ceny se nijak neliší od těch internetových. Pokud máte již vybráno, doporučujeme provést objednávku, abychom Vám zboží zarezervovali.

6.    Nepřišlo mi potvrzení o přijetí objednávky
Častým důvodem tohoto problému je vyřazení zprávy z Vaší pošty do spamu. Předtím než budete podnikat další kroky, zkontrolujte si spamovou složku. Nejčastějším důvodem neobdržení potvrzení přijetí objednávky je překlep v e-mailu, který znemožní doručení zprávy. O vráceném e-mailu se dozvíme a budeme Vás kontaktovat telefonicky, za účelem ověření e-mailu. Vrácenou zprávu Vám pak přepošleme. Občas se stává, že zákazníci v posledním kroku košíku, kde se nachází tlačítko "odeslat objednávku" nedokončí objednávku. V tomto případě doporučujeme, ověřit si přijetí objednávky telefonicky   nebo   e-mailem. 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Nevadí. Napište nám a my Vám obratem odpovíme :)