Škoda v zásilce - jak postupovat

Bez zbytečného odkladu zkontrolujte, zda zboží dorazilo v pořádku. Poškození nemusí být zřetelné pouze při „zatřesení“ balíkem, proto doporučujeme vybalit a zkontrolovat všechny položky v zásilce.

Pokud máte podezření či jste již zjistili poškození při přepravě, nemusíte mít obavy, zboží vám nahradíme, jen od vás budeme potřebovat škodu zdokumentovat a reklamaci zaregistrovat.  

Založit reklamaci

Návod jak postupovat

Reklamace Komfort – mám připojištění 

  • na registraci máte 60 dnů od převzetí zásilky
  • dokládáte pouze fotografii rozbitého zboží
  • náhradní zboží vám odešleme v pracovních dnech do 24 hodin, případně se dohodneme na vrácení peněz

Objednal jsem bez Reklamace komfort

  • škodu vyřizujeme s přepravcem zásilky
  • reklamaci je nutné zaregistrovat do 5ti pracovních dnů od převzetí balíku
  • náhradní zboží následně odesíláme během 2-3 pracovních dní nebo se dohodneme na vrácení peněz
  • k registraci připojíte následující fotografie

Požadované fotografie

  1. přepravní krabice
  2. adresního štítku a štítku „Pozor křehké“ (pokud na balíku je nalepen)
  3. výplň balíku (bublinková fólie, vzduchové polštáře)
  4. uložení zboží v přepravní krabici (pokud zásilka obsahuje více položek a rekonstrukce zásilky je příliš složitá, zašlete pouze fotografii výplně)
  5. jak bylo zabaleno zboží, které bylo poškozeno
  6. rozbité zboží