Škoda v zásilce - jak postupovat
Bez zbytečného odkladu zkontrolujte, zda zboží dorazilo v pořádku. Poškození nemusí být zřetelné pouze při „zatřesení“ balíkem, proto doporučujeme vybalit a zkontrolovat všechny položky v zásilce.
Pokud máte podezření či jste již zjistili poškození při přepravě, nemusíte mít obavy, zboží vám nahradíme, jen od vás budeme potřebovat škodu zdokumentovat a reklamaci zaregistrovat.
Návod jak postupovat
Objednal jsem bez Reklamace komfort
- škodu vyřizujeme s přepravcem zásilky
- reklamaci je nutné zaregistrovat do 5ti pracovních dnů od převzetí balíku
- náhradní zboží následně odesíláme během 2-3 pracovních dní nebo se dohodneme na vrácení peněz
- k registraci připojíte následující fotografie
Požadované fotografie
- přepravní krabice
- adresního štítku a štítku „Pozor křehké“ (pokud na balíku je nalepen)
- výplň balíku (bublinková fólie, vzduchové polštáře)
- uložení zboží v přepravní krabici (pokud zásilka obsahuje více položek a rekonstrukce zásilky je příliš složitá, zašlete pouze fotografii výplně)
- jak bylo zabaleno zboží, které bylo poškozeno
- rozbité zboží