Crystal Bohemia Sklenice FLAIR 45 ml, 6 ks
Kód: O09039Související produkty
Detailní popis produktu
Skleničky Flair jsou jako stvořené pro ostřejší nápoje jako je slivovice. Vychutnáte si z nich i různé ovocné likéry. Přítomnost olova na úrovni min. 24 % sklo povyšuje na tradiční český křišťál, který polahodí vašemu oku vysokou mírou brilance a průhlednosti skla. Sklo je krásně čiré a nezkresluje nápoj uvnitř. Sadu skleniček na pálenku vyrábí sklárna Crystal Bohemia Poděbrady s více jak stoletou historií výroby olovnatého křišťálového skla. Kvalita a původ sklenice je garantována ochrannou známkou Bohemia.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sklenice Flair 6x45 ml
- vhodné na slivovici, pálenku nebo likéry
- kvalitní české křišťálové sklo
- vysoká brilance a transparentnost skla
- ochranná známka Bohemia - garance původu výrobku
- dodáváno v modré dárkové krabici
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na panáky a pálenku |
---|---|
Hmotnost: | 0.86 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | do 50 ml |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 45 ml |
Průměr: | 52 mm |
Výška: | 65 mm |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.