Crystal Bohemia Sklenice na long drink DOVER 350 ml, 6 ks
Kód: O09032Detailní popis produktu
Sklárny Crystal Bohemia vyrábějí sklenice z olovnatého křišťálového skla. Sklo vyniká vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance skla. Skleničky jsou krásně lesklé a průhledné. Lisovaná dekorace na těle skleničky vypadá působivě a přispívá k pohodlnému uchopení skleničky. Nemusíte se vůbec obávat vyklouznutí z ruky. Sklenice je navíc díky svému robustnímu provedení velmi stabilní. Skleničky jsou baleny v modré krabičce po 6 kusech.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sklenice na long drink z českého skla 6x350 ml
- český sklářský výrobek
- elegantní lisovaný dekor na těle skleničky
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance skla
- sklenice jsou označeny ochrannou známkou Bohemia
- dodáváno v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sklenice na nealko a limonádu |
---|---|
Hmotnost: | 3.2 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Kategorie objemu: | 251 - 400 ml |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 350 ml |
Tvar sklenic: | vysoké |
Průměr: | 78 mm |
Výška: | 153 mm |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.