Crystal Bohemia dóza Srdíčko 65 mm

Kód: D09002
179 Kč / ks 148 Kč bez DPH
Skladem (>6 ks)
Můžeme doručit do:
30.7.2024
Možnosti doručení

Malá dózička ve tvaru srdíčka z olovnatého křišťálu. Dóza je dodávána v modré dárkové krabičce. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skleněná dózička ve tvaru srdíčka z olovnatého křišťálového skla. Pevnost, vysoká transparentnost a brilance skla jsou hlavní pozitiva křišťálového skla s příměsí olova. Dvoudílná dózička je vhodná na prstýnky, náušnice či jiné drobnosti. Dózu vyrábí poděbradská sklárna Bohemia a je dodávána v modré dárkové krabičce.

SHRNUTÍ VLASTNOSTI PRODUKTU

  • malá křišťálová dóza srdíčko 
  • vhodná jako dózička na prstýnky a jiné šperky 
  • český olovnatý křišťál - vysoká kvalita skla 
  • bohaté zdobení na těle dózičky 
  • baleno v modré dárkové krabičce - vhodné jako dárek 

Doplňkové parametry

Kategorie: Křišťálové dózy
Hmotnost: 0.14 kg
Druh skla: automatická výroba
Materiál: olovnaté křišťálové sklo
Průměr: 65 mm
Výška: 28 mm
5
6x
4
1x
3
0x
2
1x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
Avatar autora | 21.5.2021
moc krásná dózička na drobnosti.
5
JK Avatar autora | 15.3.2021
Moc pěkná dózička, za skvělou cenu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.