Crystal Bohemia MARIA karafa na whisky 0,8 l

Kód: C09012
1 054 Kč / ks 871 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
22.10.2018

Originální karafa na whisky z olovnatého českého křišťálového skla. Dodáváno v dárkové krabici. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Originální karafa na whisky z olovnatého českého křišťálového skla. Rozlišovacím rysem kolekce Maria jsou ostře řezané skládané hrany, díky kterým karafa působí velmi moderně až futuristicky. Olovnaté křišťálové sklo je charakteristické svoji pevností a vysokou brilancí. Sklárny Crystal Bohemia těží z více jak stoleté historie výroby olovnatého křišťálového skla. Tradiční postupy spojené s využíváním moderních technologií se odráží ve špičkovém provedení sklářských výrobků. Baleno v dárkové modré krabici s logem Bohemia. 

SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU

- moderní whisky karafa o objemu 0,8 l 
- kvalitní české olovnaté křišťálové sklo
- vysoká brilance a transparentnost skla
- ochranná známka Bohemia
- dodáváno v tmavomodré dárkové krabičce - vhodné jako dárek

Doplňkové parametry

Kategorie: Karafy na lihoviny
Hmotnost: 2.36 kg
Druh skla: automatická výroba
Hloubka: 153 mm
Materiál: olovnaté křišťálové sklo
Objem: 800 ml
Šířka: 153 mm
Výška: 200 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.