Crystal Bohemia Karafa na whisky BRIXTON 0,8 l
Kód: C09021Související produkty
Detailní popis produktu
Moderní karafa na lihoviny z prémiového křišťálového skla. Design i zpracování pochází z dílny poděbradské sklárny Crystal Bohemia a je ideálním dárkem pro všechny milovníky whisky preferující tradiční české sklo. Křišťálové sklo s příměsí olova se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance. Sklo je mimořádně lesklé a průhledné. Původ výrobku je garantován ochrannou známkou Bohemia. Karafa o objemu 0,8 l a je dodávána v tmavomodré dárkové krabičce.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- luxusní karafa na whisky se skleněným uzávěrem 0,8 l
- elegantní reliéfní dekor na těle karafy
- tradiční český olovnatý křišťál s obsahem min. 24 % PbO
- vysoká míra transparence a brilance skla
- ochranná známka Bohemia garantující původ výrobku
- dodáván v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek
- součást kolekce nápojového skla Brixton
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karafy na lihoviny |
---|---|
Hmotnost: | 2.41 kg |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 800 ml |
Výška: | 245 mm |
Hloubka: | 100 mm |
Šířka: | 100 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.