Crystal Bohemia hrnky Mašle 120 ml, 6 ks
Kód: H09001Detailní popis produktu
Jak by se vám líbilo, kdybyste při každém doušku čaje nebo kávy měli pocit, že slavíte narozeniny? Pokud se vám tahle představa zamlouvá, pak najdete zalíbení i v této půvabné sadě šesti menších skleněných hrníčků. Každý z nich je převázaný velkou mašlí, která z něj jen tak nesklouzne – je totiž vyvedená přímo ve skle. Z hrníčků na vás dýchne duch prvorepublikových salónků, takže možná pocítíte nutkání pít kávu nebo čaj se zdviženým malíčkem. Oceníte také prvotřídní křišťálové sklo, které vyniká vysokou brilancí a čirostí. Příznivce lokálních produktů potěší, že má sada český rodný list, jak dosvědčuje i ochranná známka Bohemia.
SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- skleněné hrnky Mašle 6x120 ml
- bohatě dekorované křišťálové sklo
- dokonale průhledné a lesklé křišťálové sklo
- hrnky vhodné na čaj nebo kávu
- ochranná známka Crystal Bohemia
- tradiční český sklářský výrobek
- baleno v modré kartonové krabičce
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hrnky na čaj |
---|---|
Hmotnost: | 2.3 kg |
Balení: | 6 ks |
Druh skla: | automatická výroba |
Materiál: | olovnaté křišťálové sklo |
Objem: | 120 ml |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Základní surovinou pro výrobu olovnatého křišťálu je sklářský křemičitý písek. Používá se písek z ložiska u obce Střeleč poblíž Jičína. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.