Reklamace zboží - poškození při přepravě

Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Před odesláním kontrolujeme jednotlivé kusy, takže riziko odeslání poškozeného zboží je vyloučeno. Ve výjimečných případech může dojít k poškození zboží při přepravě. Zásilky jsou pro tento případ pojištěné.

Pro všechny přepravce (Česká pošta, PPL a GLS) platí stejný postup: 

V případě, že je evidentní poškození balíku při předávání zásilky přepravcem, má zákazník právo odmítnout převzetí a uplatnit reklamaci přímo u přepravce při předání zásilky (zpravidla formou provedení poznámky do předávacího formuláře) 

 

Lhůta pro uplatnění reklamace:

2 pracovní dny od doručení zásilky. Lhůta je počítána od následujícího pracovního dne od doručení. Po uplynutí lhůty nebudou reklamace poškození při přepravě vyřizovány. 

 

Kontakt pro uplatnění reklamace:
reklamace@sklenenyshop.cz

 

Podklady pro vyřízení reklamace:

Číslo objednávky, seznam poškozeného zboží, fotodokumentace zásilky a poškozeného zboží. Vyfotit je nutné nejen poškozené zboží, ale i jeho zabalení a přepravní štítky. Vnější přepravní obal nejlépe ze dvou stran. Fotky by měly být v rozlišení do 100 kB. Je třeba zajistit, aby se zásilkou nebylo manipulováno do uplatnění reklamace.

Kontakt v případě nejasností:
E-mail: reklamace@sklenenyshop.cz
Tel: (+420) 731 577 450