Jak postupovat při nalezení rozbitého zboží v balíku

1. NAFOŤTE POŠKOZENOU ZÁSILKU

- vnější přepravní krabici s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
- detail adresního štítku
- v případě poškození přepravní krabice, detail poškození
- balení uvnitř krabice - bublinková fólie, výplň, papír.
- umístění poškozeného zboží v přepravní krabici
- zabalení poškozených kusů
- poškozené kusy

2. NAHLASTE NÁM REKLAMACI DO 2 PRACOVNÍCH DNŮ 

- reklamaci pošlete na e-mail reklamace@sklenenyshop.cz 
- email obsahuje číslo objednávky, požadované fotky poškozené zásilky a seznam poškozeného zboží 
- potvrzení přijetí reklamace včetně potřebných podkladů Vám pošleme e-mailovou zprávou
- v případě nedostatečných podkladů budete vyzvání k doplnění
- doporučujeme nelikvidovat obaly či poškozené kusy před potvrzením přijetí reklamace

3. OBRATEM VÁM ZAŠLEME NÁHRADNÍ ZBOŽÍ

- nejpozději následující pracovní den od potvrzení přijetí reklamace Vám odešleme náhradní zboží
- pokud je předmětem reklamace pískované zboží, náhradní kusy odesíláme nejpozději do 2 pracovních dnů
- v případě momentální skladové nedostupnosti Vás budeme kontaktovat s možnostmi řešení

Bez požadované fotodokumentace a po lhůtě 2 pracovních dnů od převzetí zásilky nemůžeme reklamace akceptovat.

Kontakt na reklamaci přepravy:
E-mail: reklamace@sklenenyshop.cz
Tel: +420792314235