Jak postupovat při nalezení poškozeného zboží v balíku

1. NAFOŤTE POŠKOZENOU ZÁSILKU

  • vnější přepravní krabici s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
  • detail adresního štítku
  • v případě poškození přepravní krabice, detail poškození
  • balení uvnitř krabice - bublinková fólie, výplň, papír.
  • umístění poškozeného zboží v přepravní krabici
  • zabalení poškozených kusů
  • poškozené kusy

2. ZAREGISTRUJTE SVOJI REKLAMACI DO 2 PRACOVNÍCH DNŮ 

 

 

3. OBRATEM VÁM ZAŠLEME NÁHRADNÍ ZBOŽÍ

  • nejpozději následující pracovní den od potvrzení přijetí reklamace Vám odešleme náhradní zboží
  • pokud je předmětem reklamace pískované zboží, náhradní kusy odesíláme nejpozději do 2 pracovních dnů
  • v případě momentální skladové nedostupnosti Vás budeme kontaktovat s možnostmi řešení.
  • doporučujeme nelikvidovat obaly či poškozené kusy před potvrzením přijetí reklamace.Můžete být vyzvání k doplnění podkladů.

Bez požadované fotodokumentace a po lhůtě 2 pracovních dnů od převzetí zásilky nemůžeme reklamace akceptovat.

Potřebujete poradit? 
E-mail: reklamace@sklenenyshop.cz
Tel: +420792314235