Škoda při přepravě

Obsah zásilky zkontrolujte co nejdříve po jejím doručení.
V případě rozbitého nebo jinak poškozeného zboží je nutné reklamaci nahlásit do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky.
Po této lhůtě již nemůžeme reklamaci uznat.

DO POTVRZENÍ REKLAMACE, NEVYHAZUJTE ŽÁDNÉ PŘEPRAVNÍ OBALY!

Zásilku je nutné nafotit. Velikost fotek by neměla přesáhnout objem 100 kB na jednu fotku.

Seznam fotek pro uplatnění reklamace:
- vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
- detail adresního štítku
- v případě poškození přepravní krabice, detail poškození
- balení uvnitř krabice - kartonová střiž, bublinková fólie, papír apod.
- umístění poškozeného zboží v přepravní krabici
- zabalení poškozených kusů
- poškozené kusy

Fotografie spolu se seznamem rozbitého/poškozeného zboží a číslem objednávky nám zašlete na e-mail reklamace@sklenenyshop.cz

Náhradní zboží odesíláme nejpozději následující den po potvrzení reklamace. Pískované zboží do dvou dnů od potvrzení reklamace.

Kontakt na reklamaci přepravy
E-mail: reklamace@sklenenyshop.cz
Tel: +420792314235