Crystal Bohemia Sklenice na sekt ELISE 180 ml, 6 ks

Kód: K09005
Neohodnoceno
Výrobce: Crystal Bohemia
834 Kč / balení 689 Kč bez DPH
Vyprodáno

Sklenice na šampaňské. Sklenice vyrábí z olovnatého křišťálového skla poděbradské sklárny Bohemia a jsou dodávány v balení po 6 kusech.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sklenice na sekt z olovnatého křišťálového skla s organickou dekorací evokující stonky vzrostlé trávy. Sklenice ocení všichni milovníci českého skla. Křišťálové sklo s minimálním obsahem olova 24 % se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance skla. Sklo je krásně lesklé a průhledné. Plastická dekorace na těle skleničky vypadá působivě a navíc přispívá k pohodlnému uchopení skleničky. Nemusíte se vůbec obávat vyklouznutí z ruky. Skleničky jsou dodávány v modré krabičce po 6 kusech.

 SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- sada sklenic na sekt, 6 ks
- originální dekor na těle skleničky
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance skla
- sklenice jsou označeny ochrannou známkou Bohemia
- dodáváno v tmavomodré krabičce
- vhodné jako dárek

Doplňkové parametry

Kategorie: Sklenice na šumivé víno
Hmotnost: 3.18 kg
Balení: 6 ks
Druh skla: automatická výroba
Materiál: olovnaté křišťálové sklo
Objem: 151 - 250 ml
Průměr: 62 mm
Výška: 208 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.