Crystal Bohemia BRITTANY karafa na whisky 0,7 l

Kód: C13003
Neohodnoceno
Výrobce: Crystal Bohemia
686 Kč / ks 567 Kč bez DPH
Můžeme doručit do:
29.5.2018
Skladem (6 ks)

Stylová karafa na whisky se skleněnou zátkou. Karafa je vyrobena z olovnatého křišťálového skla. Dodávána v dárkové krabičce. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Stylová karafa na whisky z olovnatého křišťálového skla s moderní dekorací. Poděbradské sklárny se při výrobě nebály na těle karafy zkombinovat různé vzory a výsledek působí překvapivě svěže a moderně. Spolu s mohutným čtveratým uzávěrem působí whisky karafa stylově a vyváženě. Navíc je ideálním dárkem pro všechny milovníky popíjení whisky z tradičního českého skla. Křišťálové sklo s minimálním obsahem olova 24 % se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transparentnosti a brilance. Sklo je krásně lesklé a průhledné.  Karafa je opatřena ochrannou známkou Bohemia a je dodávána v tmavomodré dárkové krabičce. 

SHRNUTÍ VLASTNOSTÍ PRODUKTU
- stylové provedení whisky karafy 
- křišťálové sklo s vysokou mírou transparentnosti a brilance 
- ochranná známka Bohemia
- dodáván v tmavomodré krabičce - vhodné jako dárek 

Doplňkové parametry

Kategorie: Karafy na lihoviny
Hmotnost: 2.1 kg
Objem: 700 ml
Šířka/hloubka karafy: 85 mm
Výška karafy s uzávěrem: 224 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.