Crystal Bohemia Dóza na med VČELÍ ÚL 115 mm

Kód: D09009
476 Kč / ks 393 Kč bez DPH
Položka byla vyprodána…
Vyprodáno

Skleněná dóza z českého křišťálového skla ve tvaru včelího úlu s dřevěným naběrátkem medu. Dodáváno v modré dárkové krabičce. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skleněná dóza na med z olovnatého křišťálového skla ve tvaru včelího úlu. Držátko víčka znázorňuje včelu a je vyhotoveno z pozlacené oceli. Dóza je vybavena dřevěným naběrátkem medu. Výrobcem dózy je poděbradská sklárna Crystal Bohemia s více jak stoletou tradicí výroby olovnatého křišťálového skla. Olovnatý křišťál se vyznačuje vysokou mírou pevnosti, transarentnosti a brilance skla. Sklo je krásně lesklé a průhledné. Dóza je dodávána v modré dárkové krabici. Vychutnejte si med z kvalitního českého skla. 

SHRNUTÍ VLASTNOSTI PRODUKTU
- originální skleněná dóza na med 
- kvalitní české křišťálové sklo
- vysoká míra brilance a transparentnosti skla
- vybavena dřevěným naběrátkem na med
- modrá dárková krabice

Doplňkové parametry

Kategorie: Křišťálové dózy
Hmotnost: 1.23 kg
Druh skla: automatická výroba
Materiál: olovnaté křišťálové sklo
Průměr: 115 mm
Výška : 146 mm
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
5x
4
10x
3
8x
2
1x
1
1x
Nevyplňujte toto pole:

Sklárny BOHEMIA se sídlem v Poděbradech jsou nositelem bohaté tradice českého broušeného křišťálu. Tato tradice se zrodila na počátku 18. století a v průběhu doby ovlivnila veškeré světové sklářství. Můžeme s hrdostí prohlásit, že český broušený křišťál patří k tomu nejlepšímu, co v daném oboru vzniklo. Poděbradské sklárny jsou největším výrobcem olovnatého křišťálu v České republice. Zároveň patří k předním světovým výrobcům olovnatého křišťálu vůbec. 90% výroby skláren směřuje na zahraniční trhy. Modro-zlatá ochranná známka BOHEMIA CZECH REPUBLIC – LEAD CRYSTAL OVER 24% PbO se stala synonymem českého olovnatého křišťálu. Je také zárukou kvality a kombinace hodnot, skrz které společnost komunikuje: užitku, krásy a stylu.